I aften modtog Asta mærket "Sov med spejderbamse 365".
Stort T I L L YK K E til hende 🧸⚜️
Hvad går mærket ud på?
Sov med spejderbamse 365-mærket går ud på, at du skal sove med din spejderbamse i et år
og at det ikke er pinligt at sove med bamser.
Regler:
Du skal sove med den i 365 dage
Bamsen skal ligge i din seng (eller sovepose, hængeøje osv.)
Bamsen skal enten have uniform eller tørklæde på (ejes både uniform og tørklæde skal bamsen iklædes begge dele)
Du skal også sove med den til sleepovers, kolonier, spejderlejre, ferier osv.
Der er ingen buffer-dage
Hvis du vågner om natten og bamsen er faldet ned fra sengen, så vis lidt respekt og tag den op igen
Husk det er ikke pinligt at sove med bamser heller ikke når du har venner på besøg.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar