torsdag den 7. juni 2018

Lone Wolf på Sortenkær


Lone Wolf på Sortenkær

Det første stykke tid gik med at sætte min hængekøje op og overveje hvad jeg skulle lave resten af de 24 timer. 

Efter at have ligget i hængekøjen en time og tænkt over livets mange mugeligheder ville jeg hugge brænde til mit bål.

Jeg tager nøglen i nøgleboksen på huset og ide jeg skal til at låse hængelåsen op, taber jeg nøglen ned igennem gulvet.

Det lykkedes mig heldigvis at kravle under huset og få fat i nøglen igen.

Bålet var lavet og resten af aften gik med at lave et spyd hvis nu der kom et farligt dyr. 

Der er intet bedre end at blive vækket af en solstråle i ansigtet og en fasan på morgen tur. 

Morgenmaden stod på  franskbrød med nutella. Resten af dagen gik med at lave et hegn for at vise, hvor seniorpladsen gik til og et bord så jeg ikke skulle spise på jorden.

Aftensmaden stod på vakuumpakket gryderet fra Spejdersport. 

Det var en fed oplevelse, men også ret kedelig ide at der kun var en masse myg jeg kunne snakke til.


Det var kort om min Lone Wolf tur
  - Magnus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar